Obchodní podmínky

Na této stránce naleznete mnoho potřebných informací. Pokud Vám něco nebude jasné, zavolejte nám na telefonní číslo 773241024, nebo napište e-mail info@24mall.cz, případně využijte připraveného kontaktního formuláře.

Obchodní podmínky jsou součástí každé uzavřené smlouvy.

1. Jak si objednat

Telefonicky na čísle 773 241 024 pomocí našeho pracovníka. Tento pracovník s Vámi dohodne veškeré podrobnosti, termín dodání a obratem Vám zašle návrh objednávky.

Pomocí tlačítka „přidat do košíku”. Zboží je možno nezávazně prohlížet, dávat do košíku. Vždy při přidání zboží do košíku jste informováni o celkové ceně vybraného zboží a ceně balného. Cena poštovného záleží na způsobu dopravy, který vyberete v následné objednávce. Pokud se rozhodnete zboží objednat, je třeba se rozhodnout, zda objednávku provedete jako registrovaný zákazník a získáte tak různé výhody a možnost slevy při dalším nákupu u nás, nebo zboží objednáte bez registrace. Pokud jste již registrováni, nezapomeňte se před podáním objednávky přihlásit, pokud nakupujete poprvé, doporučujeme se před odesláním objednávky zaregistrovat.
Rozhodnete-li se vybrané zboží v košíku objednat, klikněte na odkaz „Pokladna” v horním menu nebo v košíku na tlačítko „Jít na pokladnu”. Ať už použijete kterýkoliv způsob ve Vašich údajích musí být uvedeno: jméno a adresa (případně sídlo firmy, IČO, DIČ, pokud nakupujete jako podnikatel) a Váš telefon, který vyžadujeme z důvodu kontaktu s přepravcem, který s Vámi dohodne termín dodání, jenž Vám bude vyhovovat. Kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku” zboží ZÁVAZNĚ objednáte.

2. Přijetí objednávky a její potvrzení

Hned po odeslání objednávky obdržíte na email uvedený v objednávce oznámení o přijetí objednávky do našeho systému. Pokud se tak nestane kontaktujte nás.
O Vaší objednávce jsme také okamžitě informováni my, zkontrolujeme ji, o věříme dostupnost zboží v našem skladu a pokud zjistíme, že nic nebrání distribuci zboží, objednávku potvrdíme. V tom případě jste informováni emailem o potvrzení objednávky. V případě nějakého problému Vás budeme kontaktovat.

Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti neodmítnete zasílání našich obchodních sdělení nebo neodvoláte svůj dříve udělený souhlas. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu.

3. Způsob platby

Zboží je možné uhradit:

  • v hotovosti při předání objednaného zboží (dobírka)
  • převodem předem na bankovní účet

4. Doprava

Více o způsobech dodání a cenách na této stránce

5. Převzetí zboží

5.1 U přebíraného zboží se prosím přesvědčte, zda odpovídá objednanému modelu a není mechanicky poškozeno. V opačném případě zásilku nepřebírejte a kontaktujte nás. Na pozdější reklamace nebude brán ohled. Přepravci svým podpisem stvrzujete, že jste zásilku převzali v pořádku a nepoškozenou.

5.2. V případě, kdy porušíte svoji povinnost převzít Zboží, s výjimkou případů dle čl. 6.4 Podmínek, nemá to za následek porušení Naší povinnosti Vám Zboží doručit. Zároveň to, že Zboží nepřevezmete, není odstoupení od Smlouvy mezi Námi a Vámi. Pokud se rozhodneme odstoupit od Smlouvy, je odstoupení účinné v den, kdy Vám toto odstoupení doručíme. Odstoupení od Smlouvy nemá vliv na nárok na uhrazení Ceny za dopravu, případně na nárok na náhradu škody, pokud vznikla. Za nepřevzatou zásilku, kterou nám následně zásilkovna vrací jako vratku Vám bude účtováno 82,68 Kč.

5.3. Pokud je z důvodů vzniklých na Vaší straně Zboží doručováno opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo ve Smlouvě dohodnuto, je Vaší povinností nahradit Nám náklady s tímto opakovaným doručením spojené. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě a jsou splatné 14 dnů od doručení e-mailu.

6. Ochrana osobních dat

Osobní údaje našich zákazníků nesdělujeme třetím stranám. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů výhradně pro potřeby obchodu esotec.cz.

„Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.“

7. Odstoupení od smlouvy

14-ti denní záruka vrácení peněz.

Aby pro vás bylo nakupování v eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a poskytujeme 14-denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.

Podmínky vrácení peněz:

  • zboží musí být naprosto neporušené, v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje
  • zákazník musí odeslat zásilku do 14 dnů od obdržení zboží zpět na naši adresu
  • přiložit k zásilce daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii
  • v případě nákupu na IČ se vše podřizuje obchodnímu zákoníku, kde není možné zboží vrátit do 14 dnů.

Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou do 30-ti dnů od data odstoupení. Náklady spojené s dopravou zboží se nevrací.

8. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  • změnila se výrazným způsobem cena a zákazník toto neakceptuje

V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).

8. Reklamace

V případě nutnosti uplatnění reklamace je třeba zboží doručit na naše reklamační oddělení, zároveň vás prosíme o zaslání popisu reklamace s číslem faktury, případně objednávky na náš email. Po odeslání zboží zašlete či osobně doručíte na adresu 24mall s.r.o., Hlavní 64a, 74706 Opava.

Prosíme Vás, zasílejte veškeré zboží kompletní, tj. včetně všeho příslušenství.

Osobní předání je možné v pracovní dny v době od 9:00 do 11:30, 13.00 - 16.00 hodin, v Pátek do 15.00 hod

10. Kontakt

24 mall s.r.o.
Hlavní 64, 747 06 Opava 6
Telefon: 773241024
IČO: 25890174
Bankovní spojení: 1045615003/2700 UniCredit Bank

 

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 27.3.2019

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: